Tuesday, July 12, 2011

မႏၱေလးမွ ျမစ္ႀကီးနား သို႕ အိပ္စင္ပါ အထူးရထားေျပးဆြဲ၊ လက္ရွိေျပးဆြဲေနေသာ ရထားမ်ား အခ်ိန္ အေျပာင္းအလဲ ရွိ

မႏၲေလး- ျမစ္ႀကီးနား လမ္းပုိင္းတြင္ ဇူလုိင္ ၂ ရက္မွ စတင္၍ အထက္တန္း အိပ္စင္သီးသန္႔ျဖစ္ေသာ အထူးရထား အမွတ္ ၃၃ အဆန္ႏွင့္ အမွတ္ ၃၄ အစုန္တုိ႔ကုိ ေျပးဆဲြေနၿပီျဖစ္သည္။ အမွတ္ ၃၃ အဆန္ရထားသည္ မႏၲေလးဘူတာႀကီးမွ မြန္းလဲြ ၁ နာရီတြင္ စတင္ထြက္ခြာျပီး ျမစ္ႀကီးနား ဘူတာသုိ႔ ေနာက္ေန႔ နံနက္ ၅ နာရီတြင္ ဆုိက္ေရာက္သည္။ ထုိ႔အတူ အမွတ္ ၃၄ အစုန္ရထားသည္ ျမစ္ႀကီးနား ဘူတာမွ မြန္းလဲြ ၁ နာရီ မိနစ္ ၅၀ တြင္စတင္ ထြက္ခြာၿပီး မႏၲေလးဘူတာႀကီးသုိ႔ ေနာက္ေန႔ နံက္ ၆ နာရီတြင္ ဆုိက္ေရာက္မည္ျဖစ္သည္။

အဆုိပါ ရထားမ်ားကုိ ေန႔စဥ္ေျပးဆဲြေနျခင္း မဟုတ္ဘဲ အမွတ္ ၃၃ အဆန္ရထားသည္ မႏၲေလး ဘူတာႀကီးမွ စေန၊ အဂၤါ၊ ၾကာသပေတးေန႔မ်ား တြင္လည္းေကာင္း၊ အမွတ္ ၃၄ အစုန္ရထားသည္ ျမစ္ႀကီးနားဘူတာမွ တနဂၤေႏြ၊ ဗုဒၶဟူး၊ ေသာၾကာေန႔မ်ားတြင္လည္းေကာင္း ရက္ျခားေျပးဆဲြေပးေနၿပီး ေရႊဘုိ၊ ေကာလင္း၊ မိုး ညႇင္းႏွင့္ မုိးေကာင္းဘူတာမ်ားတြင္ ရပ္တန္႔မည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။ လက္မွတ္ခမ်ားမွာ မႏၲေလးမွ ျမစ္ႀကီးနားအထိ အိပ္စင္လက္မွတ္ တစ္ေစာင္လွ်င္ က်ပ္ ၁၅,၀၀၀၊ မႏၲေလးမွ မိုးေကာင္း အထိ က်ပ္ ၁၃,၄၀၀၊ မႏၲေလးမွမုိးညႇင္း အထိ က်ပ္ ၁၁,၂၀၀၊ မႏၲေလးမွ ေကာလင္း အထိ က်ပ္ ၆,၉၀၀၊ မႏၲေလးမွ ေရႊဘုိအထိ က်ပ္ ၂,၉၀၀ သတ္မွတ္ ထားသည္။

Source : The Myanmar Post

Monday, July 11, 2011

ႏိုင္ငံကူးလက္မွတ္ ေလွ်ာက္ထားမႈမ်ားအတြက္ ၾကာျမင္႕ခ်ိန္ကို ရက္ ၃၀ မွ ၂၁ ရက္ ၀န္းက်င္သို႔ ေလွ်ာ့ခ်သြားမည္

ႏိုင္ငံကူးလက္မွတ္ ေလွ်ာက္ထားရာတြင္ ၾကာျမင့္ခ်ိန္မ်ားႏွင့္ လုပ္ထုံးလုပ္နည္း အခ်ဳိ႕ကို ေလွ်ာ့ခ်ေပးသြားရန္ရွိရာ ဇူလိုင္လ ဒုတိယပတ္မွ စတင္ကာ ႏိုင္ငံကူးလက္မွတ္ ေလွ်ာက္ထားမႈမ်ားအတြက္ ၾကာျမင့္ ခ်ိန္ကို ယခင္ရက္ ၃၀ ၀န္းက်င္ၾကာျမင့္ရာမွ ယခုအခါ ၂၁ ရက္၀န္းက်င္သို႔ ေလွ်ာ့ခ်ေဆာင္ရြက္ေပးသြားရန္ ရွိေၾကာင္း ျမန္မာႏိုင္ငံကူးလက္မွတ္ ထုတ္ေပးေရး႐ုံးမွ တာ၀န္ရွိသူတစ္ဦးက ေျပာၾကားခဲ့သည္။
ယခင္က ႏိုင္ငံကူးလက္မွတ္ စလစ္ရရွိသည့္အခ်ိန္မွ စာအုပ္ရရွိ သည့္အခ်ိန္အထိရက္ ၃၀ ၀န္းက်င္ ေစာင့္ဆိုင္းရမႈမ်ားရွိေၾကာင္းႏွင့္ ယခုအခါတြင္ ပတ္စ္ပို႔စလစ္ရရွိၿပီးေနာက္ ၂၁ ရက္အတြင္း ႏိုင္ငံကူးလက္မွတ္စာအုပ္ ရရွိရန္ ေဆာင္ရြက္ေပးသြားရန္ရွိေၾကာင္း သိရသည္။
ျမန္မာႏိုင္ငံကူးလက္မွတ္ထုတ္ေပးေရး႐ုံးမွ တာ၀န္ရွိသူတစ္ဦးက “ဇူလိုင္လ ၁ ရက္ေန႔ ရန္ကင္း႐ုံးကို ေျပာင္းေရႊ႕ၿပီး ေနာက္ပိုင္းမွာ ႏိုင္ငံ ကူးလက္မွတ္ထုတ္ေပးေရးဆိုင္ရာ လုပ္ထုံးလုပ္နည္းတခ်ဳိ႕ကို ေျဖေလ်ာ့ ေပးသြားဖို႔ ေဆာင္ရြက္ေနၾကပါတယ္။ အရင္က ႏိုင္ငံကူးလက္မွတ္ ျပဳလုပ္တဲ့အခါမွာ ရက္ ၃၀ ၀န္းက်င္ေလာက္ အနည္းဆုံးၾကာပါတယ္။ အခု ၂၁ရက္၀န္းက်င္နဲ႔ ႏိုင္ငံကူးလက္မွတ္စာအုပ္ရရွိႏိုင္ေအာင္ ေဆာင္ရြက္ေပးသြားမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ေနာက္ပိုင္းမွာ ေလွ်ာက္ထားမႈအတြက္ ၾကာျမင့္ခ်ိန္ေတြကို ဒီထက္ပိုေလွ်ာ့ခ်သြားဖို႔ အစီအစဥ္ရွိပါတယ္” ဟုေျပာၾကားခဲ့သည္။
အရင္တုန္းက ႏိုင္ငံကူးလက္မွတ္ ေလွ်ာက္ထားရာမွာ အမႈတြဲဆိုင္ရာ ေလွ်ာက္လႊာစုစုေပါင္း ၁၅ ရြက္ေလာက္ ျဖည့္ရပါတယ္။ အခုခုနစ္ရြက္ေလာက္ပဲ ျဖည့္ရေအာင္ ေဆာင္ရြက္ထားပါတယ္။ ေလွ်ာက္ထားရာမွာ မွတ္ပုံတင္နဲ႔ သန္းေခါင္းစာရင္းပဲ အဓိကလိုအပ္မွာျဖစ္ပါတယ္။ ဘြဲ႕ရျဖစ္ရင္ EC တြဲေပးဖို႔လိုအပ္မွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ေလွ်ာက္ထားသူက အဖြဲ႔အစည္းကျဖစ္ရင္ သက္ဆိုင္ရာအဖြဲ႔အစည္းရဲ႕ ေထာက္ခံခ်က္လိုမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ လုံျခံဳေရးပိုင္း ဆိုင္ရာမွာလည္း ေလွ်ာက္ထားသူေတြရဲ႕ မွတ္ပုံတင္ကို အ၀င္ဂိတ္မွာ Scan ဖတ္တယ္။ ၿပီးရင္ webcam  နဲ႔ ဓာတ္ပုံ႐ိုက္တယ္။ ၿပီးမွ ၀င္ခြင့္ေပးပါတယ္”ဟု ၎က ဆက္လက္ေျပာၾကားခဲ့သည္။ ျမန္မာႏိုင္ငံကူးလက္မွတ္ထုတ္ေပးေရး႐ုံးကို ရန္ကင္းၿမိဳ႕နယ္သို႔ ေျပာင္းေရႊ႕ခဲ့ေသာ္လည္း ပုံစံ ၁၉ ႐ုံးမွာ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ ေက်ာက္တံတားၿမိဳ႕နယ္ ပန္းဆိုးတန္းလမ္း၌ ဆက္လက္ ေဆာင္ရြက္ရမည္ ျဖစ္သည္။

Source : News-Eleven

Saturday, July 09, 2011

ေလဆိပ္ခြန္ တစ္ႏွစ္အတြင္း ႏွစ္ႀကိမ္ တိုးျမွင့္ ေကာက္ခံ

ယခုလအတြင္း တိုးျမႇင့္ေကာက္ ခံမည့္ ေလဆိပ္ခြန္ ေပးေဆာင္ရမႈမွာ တစ္ႏွစ္အတြင္း နွစ္ႀကိမ္ေျမာက္ အျဖစ္ တိုးျမႇင့္ ေကာက္ခံျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း ေလေၾကာင္းလိုင္း အသိုင္းအ၀ိုင္းက ေျပာသည္။

ယခင္က ေလဆိပ္ခြန္အား ျမန္မာက်ပ္ေငြ ၃,၀၀၀ သာ ေကာက္ခံလ်က္ရွိရာမွ ယခုလ ၁ရက္မွ စတင္၍ အေမရိကန္ ေဒၚလာ ၁၀ ေဒၚလာသို႔ တုိးျမႇင့္ လိုက္ၿပီး၊ အဆုိပါ airport tax  အား ေလယာဥ္ လက္မွတ္မ်ားတြင္ တစ္ပါတည္း ေပးေဆာင္ရမည္ျဖစ္ သည္။

“ေလယာဥ္လက္မွတ္မွာ M.M ဆိုတဲ့တံဆိပ္ပါတယ္။ အဲဒါဆိုရင္ Air Port Tax ေဆာင္ၿပီးသားေပါ့။ ဒါေပမယ့္ ဒီကေန ၂၄နာရီ အတြင္း ထြက္ခြာရမယ့္ ခရီးသည္ရယ္။ ႏွစ္ႏွစ္ေအာက္ ကေလးေတြဆိုရင္ေတာ့ မေဆာင္ရဘူး”ဟု ခရီးသြားလုပ္ငန္း ကုမၸဏီတစ္ခုမွ တာ၀န္ရွိသူတစ္ဦးက ေျပာသည္။
ယင္းအျပင္ ရာသီဥတု အေျခအေနေၾကာင့္ ဆိုက္ေရာက္လာ သည့္ ခရီးသည္မ်ားလည္း ေပး ေဆာင္ရန္ မလို အပ္ေၾကာင္း သိရ သည္။

အဆိုပါ ေလဆိပ္ခြန္ တုိးျမႇင့္ကာက္ခံမည္ဆိုသည့္ သတင္းမွာ ေမလဆန္းပိုင္းက ထြက္ရွိခဲ့ေသာ္လည္း ေလယာဥ္ လက္မွတ္တြင္ တစ္ပါတည္း ေကာက္ခံမည့္ အစီအစဥ္အား ေဖာ္ေဆာင္ရာတြင္ ေလေၾကာင္းလိုင္းမ်ားႏွင့္ ၫိွႏိႈင္းဆာင္ရြက္ရျခင္းေၾကာင့္ ယခုမွသာ အေကာင္အထည္ ေဖာ္  ေဆာင္ရြက္ ႏိုင္ျခင္းျဖစ္သည္။

“ႀကီးႀကီးမားမား သက္ေရာက္ မႈေတာ့ မရွိဘူး။ ေလယာဥ္လက္မွတ္ခ မွာ တစ္ခါတည္း ေပးရတာဆိုေတာ့ အလုပ္သြား လုပ္တဲ့သူအတြက္က တစ္ေသာင္း နီးပါးေလာက္ ပိုကုန္တယ္”ဟု ျပည္ပ အလုပ္အကိုင္ ေအ ဂ်င္စီတစ္ခုမွ တာ၀န္ရွိသူ တစ္ဦးက ေျပာသည္။  ၂၀၁၀ခုႏွစ္ ဇူလိုင္လ ၁ရက္ေန႔တြင္ ျမန္မာႏိုင္ငံသား မ်ား၏ airport tax ႏႈန္းထား ကိုေငြက်ပ္ ၅၀၀ မွ ၃,၀၀၀ က်ပ္သို႔ တိုးျမႇင့္ခဲ့ၿပီး ၂၀၁၁ခုႏွစ္ ဇူလိုင္ ၁ရက္ေန႔ တြင္ အေမရိကန္ေဒၚ လာ ၁၀ ေဒၚလာသို႔ တိုးျမႇင့္ ေကာက္ခံျခင္းျဖစ္သည္။

ယင္းအျပင္ ျပည္တြင္းေလၾကာင္းခရီးစဥ္မ်ားတြင္ လိုက္ပါစီးနင္းမည့္ ခရီးသည္မ်ားအတြက္ လည္း ေပးေဆာင္ရမည့္ ခရီးသည္၀န္ေဆာင္ခေငြ က်ပ္၁,၀၀၀ ကိုလည္း ေလယာဥ္လက္မွတ္အတြင္း တစ္ပါတည္း ေကာက္ခံမည္ ျဖစ္သည္။

ဇူလိုင္လ ၁ ရက္ေန႔ မွစတင္၍ အသစ္ေလွ်ာက္ထားေသာ ယာယီျမန္မာႏုိင္ငံကူး လက္မွတ္အား သက္တမ္း သံုးႏွစ္မွ ေျခာက္ႏွစ္အထိ တိုးျမႇင့္

ထိုင္း - ျမန္မာ နယ္စပ္တြင္ ထုတ္ေပးလ်က္ရွိသည့္ ယာယီျမန္မာ ႏုိင္ငံကူးလက္မွတ္မ်ားကို ၂၀၁၁ ခုႏွစ္ ဇူလိုင္လ ၁ ရက္ေန႔မွစတင္၍ အသစ္စတင္ေလွ်ာက္ထားသူမ်ားအား ယခင္သက္တမ္း သံုးႏွစ္အစား ေျခာက္ႏွစ္သို႔ တိုးျမႇင့္လိုက္ၿပီျဖစ္ေၾကာင္း ယာယီ ျမန္မာႏုိင္ငံကူး လက္မွတ္ထုတ္ေပးေရး အဖြဲ႔မွ တာ၀န္ရွိသူတစ္ဦး၏ ေျပာၾကားခ်က္အရ သိရသည္။

ဇူလိုင္လ ၁ ရက္ေန႔တြင္ စတင္ ေလွ်ာက္ထားသည့္ ယာယီ ျမန္မာနိုင္ငံကူး လက္မွတ္မ်ားကို သက္တမ္း ေျခာက္ႏွစ္တိုးျမႇင့္လိုက္ျခင္းျဖစ္ၿပီး ယခင္ျပဳလုပ္ခဲ့ၿပီးေသာ သက္တမ္းျပည့္၍ သက္တမ္းတိုးသည့္ ယာယီျမန္မာ ႏုိင္ငံကူးလက္မွတ္မ်ားကိုမူ သက္တမ္းသံုးႏွစ္သာ ထပ္မံတိုးျမႇင့္ေပးခဲ့သည္ဟု သိရသည္။ ဗီဇာေၾကးကိုလည္း ယခင္ေကာက္ခံေနသည့္ ႏႈန္းထားအတိုင္း ဘတ္ ၅၀၀ သာ ဆက္လက္ေကာက္ခံရန္ ထိုင္းအစိုးရ တာ၀န္ရွိသူမ်ားႏွင့္ ညိႇႏႈိင္းေဆာင္ရြက္ခဲ့သည္။ ျမန္မာေရႊ႕ေျပာင္း လုပ္သားမ်ားအေနျဖင့္ ယာယီ ျမန္မာႏုိင္ငံကူး လက္မွတ္အတြက္ ေငြက်ပ္ ၃၀၀၀၊ ဗီဇာေၾကး ဘတ္ ၅၀၀ သာ ျဖစ္ေသာ္လည္း သယ္ယူပို႔ေဆာင္ေရး ကုန္က်စရိတ္မ်ား ရွိေနသည္ဟု သိရသည္။

၂၀၀၉ ခုႏွစ္ ဇြန္လမွ လက္ရွိအခ်ိန္ထိ ယာယီျမန္မာႏုိင္ငံကူး လက္မွတ္ကိုင္ေဆာင္ထားသူ ဦးေရမွာ ၅သိန္းေက်ာ္သြားၿပီ ျဖစ္သည္။ ယင္းအျပင္ ၂၀၁၁ ခုႏွစ္ ဇြန္လ ၁၅ ရက္ေန႔မွ ဇူလိုင္လ ၁၄ ရက္ေန႔အထိ တစ္လအတြင္း ျမန္မာေရႊ႕ေျပာင္း လုပ္သားမ်ားကို တရား၀င္လုပ္သားအျဖစ္ မွတ္ပံုတင္ခြင့္ ေပးထားရာ ျမန္မာလုပ္သား တစ္သန္းအထိ မွတ္ပံုတင္ႏုိင္ရန္ ခန္႔မွန္းထားသည္။ ထုိင္းႏုိင္ငံ လူ၀င္မႈႀကီးၾကပ္ေရး၊ ႏုိင္ငံျခားေရးႏွင့္ အလုပ္သမား၀န္ႀကီး ဌာနမ်ားကိုလည္း ေမတၱာရပ္ခံညိႇႏႈိင္းမႈမ်ားျပဳလုပ္ခဲ့ၿပီး မွတ္ပံုတင္ကာလ အတြင္း ျမန္မာေရႊ႕ေျပာင္းလုပ္သားမ်ားအား မဖမ္းဆီးရန္၊ အလုပ္ရွင္မ်ား အေနျဖင့္လည္း ပြဲစားျဖင့္ေစလႊတ္ျခင္း မျပဳဘဲ ခန္႔အပ္ထားေသာ ကိုယ္စားလွယ္ျဖင့္သာ လုပ္သားမွတ္ပံုတင္ျခင္း၊ ယာယီျမန္မာႏိုင္ငံကူး လက္မွတ္ေလွ်ာက္ထားျခင္းတို႔ကို ျပဳလုပ္ရန္ ညႊန္ၾကားထားသည္ဟု သိရသည္။

“ အရင္က ထုိင္းအလုပ္သမား ဥပေဒအရ ထုိင္းႏုိင္ငံေရာက္ ျပည္ပ လုပ္သားေတြ အလုပ္လုပ္ခြင့္ေလးႏွစ္ သက္တမ္းၿပီးတာနဲ႔ တစ္ႀကိမ္နားရပါတယ္။ အဲဒီမွာ ယာယီျမန္မာႏုိင္ငံကူး လက္မွတ္သက္တမ္းက  သံုးႏွစ္ ဆိုေတာ့ အလုပ္လုပ္ခြင့္ ေလးႏွစ္မျပည့္မီမွာဘဲ ျပန္ရ၊ နားရပါတယ္။ အခု အဲဒီ သံုးႏွစ္သက္တမ္းကို ေျခာက္ႏွစ္ အထိ တိုးေပးလိုက္ေတာ့ အလုပ္လုပ္ခြင့္ ေလးႏွစ္အထိ အလုပ္လုပ္ခြင့္ရွိသလို ျပည့္သြားရင္လည္း ထုိင္းႏုိင္ငံမွာပဲ လပိုင္းအတြင္း အလုပ္ျပန္၀င္ခြင့္ရေအာင္ ထုိင္းအစိုးရနဲ႔ ညိႇႏႈိင္းခဲ့ တာပါ”ဟု ျပည္ပလုပ္သားေရးရာႏွင့္ လူကုန္ကူးမႈဆုိင္ရာ သုေတသီ စာေရးဆရာ ၀င္းႏုိင္ထြန္းက ေျပာၾကားခဲ့သည္။

ယာယီ ျမန္မာႏုိင္ငံကူး လက္မွတ္မ်ားကို ျမန္မာနယ္စပ္ၿမိဳ႕မ်ား ျဖစ္သည့္ ျမ၀တီ၊ တာခ်ီလိတ္၊ ေကာ့ေသာင္းၿမိဳ႕ႏွင့္ ထိုင္းႏုိင္ငံ ရေနာင္းၿမိဳ႕တို႔တြင္ ႐ံုးဖြင့္ ေဆာင္ရြက္ေပးလ်က္ ရွိသည္။ ထိုင္းႏုိင္ငံရိွ ေရလုပ္ငန္း၊ စက္မႈလုပ္ငန္း၊ စိုက္ပ်ဳိးေရး လုပ္ငန္းမ်ားတြင္ လုပ္ကုိင္ေနေသာ ျမန္မာ ေရႊ႕ေျပာင္း လုပ္သားဦးေရမွာ သံုးသန္းခန္႔ရိွေနေၾကာင္း သိရသည္။

Source : News Eleven

Monday, July 04, 2011

မႏၲေလး-ျမစ္ႀကီးနား လမ္းပိုင္းတြင္ အိပ္စင္သီးသန္႔ အထူးရထား စတင္ ေျပးဆြဲျခင္းႏႇင့္အတူ လက္ရႇိ ရထားခရီးစဥ္ ထြက္ခြာခ်ိန္မ်ား ေျပာင္းလဲ ေျပးဆြဲ

 မႏၲေလးဘူတာႀကီး တစ္ေနရာ

မႏၲေလး-ျမစ္ႀကီးနား လမ္းပိုင္းတြင္ အိပ္စင္သီးသန္႔ အထူးရထားကို ဇူလုိင္လ ၂ ရက္ေန႔က စတင္ ေျပးဆြဲျခင္းႏႇင့္အတူ လက္ရႇိ ေျပးဆြဲလ်က္ ရႇိေသာ ရထားခရီးစဥ္ ထြက္ခြာခ်ိန္ မ်ားလည္း ေျပာင္းလဲ ေျပးဆြဲခဲ့ေၾကာင္း သိရႇိရသည္။ ၃၄ အစုန္၊ ၃၃ အဆန္ အိပ္စင္ အထူးရထားကို အတြဲကုိးတြဲ၊ ႐ိုး႐ိုးတန္းတြဲ တစ္တြဲ၊ ရထားထိန္းတြဲ တစ္တြဲတို႔ ခ်ိတ္ဆက္ကာ ေျပးဆြဲသြားမည္ ျဖစ္ၿပီး မႏၲေလးၿမိဳ႕မႇ အပတ္စဥ္ စေန၊ အဂၤါ၊ ၾကာသပေတးေန႔ မြန္းလြဲ ၁ နာရီတြင္ ထြက္ခြာကာ ျမစ္ႀကီးနားၿမိဳ႕သို႔ ေနာက္တစ္ေန႔ နံနက္ ၅ နာရီ ၁၀ မိနစ္ခန္႔တြင္ ဆိုက္ေရာက္မည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။ ထို႔အတူ ျမစ္ႀကီးနား ၿမိဳ႕မႇလည္း တနဂၤေႏြ၊ ဗုဒၶဟူးႏႇင့္ ေသာၾကာေန႔ မြန္းလြဲ ၁ နာရီ ၅၀ မိနစ္တြင္ ထြက္ခြာ၍ မႏၲေလးၿမိဳ႕သို႔ ေနာက္တစ္ေန႔ နံနက္ ၆ နာရီ ၀န္းက်င္တြင္ ဆိုက္ေရာက္မည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။ ႏိုင္ငံျခားသားမ်ား အတြက္မူ အိပ္စင္ တစ္ေနရာလ်င္ ၄၅ ေဒၚလာႏႇင့္ ႐ိုး႐ိုးတန္းေနရာ အတြက္ အေမရိကန္ေဒၚလာ ၁၈ ေဒၚလာ သတ္မႇတ္ထားသည္။ ''အိပ္စင္သီးသန္႔ ရထား အတြက္ မႏၲေလး-ျမစ္ႀကီးနားထိ လမ္းအစအဆံုး လက္မႇတ္ေစ်းႏႈန္းက က်ပ္ ၁၅၀၀၀ ျဖစ္ပါတယ္''ဟု မႏၲေလးဘူတာႀကီးမႇ တာ၀န္ရႇိသူတစ္ဦးက ေျပာၾကားခဲ့သည္။ ''အခု ေျပာင္းလဲေျပးဆြဲတဲ့ ခရီးစဥ္ေတြမႇာ မႏၲေလးကေန အရင္ ၁၂ နာရီ ထြက္ခြာတဲ့  ၅၅ အဆန္ အထူးအျမန္ရထားကို  ၂ နာရီ ၁၀ မိနစ္ ေျပာင္းလဲၿပီး ျမစ္ႀကီးနားကေန အရင္ ၉ နာရီ ၄၅ မိနစ္ ထြက္ခြာတဲ့ ၅၆ အစုန္ အထူးအျမန္ရထားကို ၇ နာရီ ၄၅ မိနစ္ ေျပာင္းလဲခဲ့ပါတယ္။ ျမစ္ႀကီးနားက ထြက္မယ့္ ၅၈ အစုန္နဲ႔ ၄၂ အစုန္ ရထားခ်ိန္ေတြကိုေတာ့ အရင္ ထြက္ခြာခ်ိန္ေတြထက္ ေနာက္က်ၿပီး သတ္မႇတ္ထားပါတယ္''ဟု ဆက္လက္ ေျပာၾကားခဲ့သည္။

လက္ရႇိ မႏၲေလး-ျမစ္ၾကီးနား လမ္းပိုင္းတြင္ ျမစ္ႀကီးနားမႇ မိုးေကာင္း ဘူတာအထိ ေျပးဆြဲေနေသာ ေရႇ႕ေျပး (မိုင္းရႇင္း)ရထား APT (Army Pilot Train)ကို ကခ်င္ျပည္နယ္ႏႇင့္ စစ္ကိုင္းတိုင္း ေဒသႀကီး နယ္နိမိတ္ အစပ္ရႇိ
နန္႔စီေအာင္ဘူတာ အထိ ေျပးဆြဲသြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္းလည္း သိရႇိရသည္။

Source : News-Eleven