ယခုအခ်ိန္တြင္ ထုိင္းႏုိင္ငံ၏ ရင္းႏွီးျမႇဳပ္ႏွံမႈမ်ား ျမန္မာႏုိင္ငံသို႔ ၀င္လာႏုိင္သည့္ အေျခအေနျဖစ္ေနၿပီး ရန္ကုန္ အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာ ေလဆိပ္ကို ရင္းႏွီးျမႇဳပ္ႏွံမႈ ထပ္မံတိုးခ်ဲ႕ရန္ အေျခအေနေကာင္းတစ္ရပ္ ျဖစ္ေနေၾကာင္း ေလေၾကာင္းညႊန္ၾကားမႈဦးစီးဌာနမွ အႀကီးတန္းအရာရွိတစ္ဦးက ေျပာၾကားသည္။ ထုိင္းႏုိင္ငံ ဒြန္ေမာင္းေလဆိပ္ ေရ၀င္မႈေၾကာင့္ ရပ္နားထားရေသာ ထုိင္းေလယာဥ္မ်ား ျမန္မာ့ေလယာဥ္ကြင္းသို႔ ေျပာင္းေရႊ႕ရပ္နားရန္ ကမ္းလွမ္းေၾကာင္း ၄င္းက ေျပာၾကားသည္။ “အဲဒီေလဆိပ္မွာ ရပ္နားေနတဲ့ ေလယာဥ္ေတြကို ျမန္မာပိုင္ ေလယာဥ္ကြင္းမွာ ရပ္နားခြင့္ေတာင္းေပမယ့္ ဘယ္ကြင္းမွာမွ ဧရိယာအက်ယ္အ၀န္း မလံုေလာက္လို႔ ျငင္းလုိက္ရတယ္။ တကယ္ဆို ဒီအခြင့္အေရးဟာ ကုိယ္ေတြအတြက္ အခ်ိန္နဲ႔အမွ် ေငြရေနမွာကို လက္လႊတ္လုိက္ရတာ”ဟု ၄င္းက ဆက္လက္ေျပာၾကားသည္။ ဆက္လက္၍ ၄င္းက “ရန္ကုန္ အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာ ေလဆိပ္ကို ရင္းႏွီးျမႇဳပ္ႏွံမႈ ထပ္တုိးဖို႔လိုအပ္ေနၿပီ။ ေရွ႕အလားအလာေတြအတြက္ အမွန္ဆို ရန္ကုန္ကခရီးသည္ ငါးသိန္းေလာက္နဲ႔ကို က်ဥ္းၾကပ္ေနၿပီ၊ ေနာက္ထပ္တိုးလာမယ့္ ခရီးသည္ေတြအတြက္ လိုကို လိုအပ္ေနၿပီ” ဟု ေျပာသည္။ ရန္ကုန္အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာေလဆိပ္ ထပ္မံတိုးခ်ဲ႕ရန္ ေျမဧရိယာ အလံုအေလာက္ မရွိေတာ့ပါက ဟံသာ၀တီေလဆိပ္(ပဲခူး)ႀကီးအား ျပန္လည္အသံုးျပဳႏုိင္ရန္အတြက္ အျမန္ဆံုး အေကာင္အထည္ေဖာ္သင့္သည့္ အခ်ိန္က်ေရာက္ေနၿပီျဖစ္ေၾကာင္း ေလေၾကာင္းညႊန္ၾကားမႈ ဦးစီးဌာနမွ တာ၀န္ရွိသူတစ္ဦးက ၄င္း၏အျမင္ကို ေျပာသည္။ ျမန္မာႏုိင္ငံတြင္ ေလယာဥ္ကြင္းေပါင္း ၆၂ ကြင္းရွိၿပီး ဆင္းသက္ပ်ံသန္းမႈ ျပဳလုပ္ႏုိင္သည့္ ေလယာဥ္ကြင္း ၂၆ ကြင္းရွိကာ အဆိုပါ ေလယာဥ္ကြင္းမ်ားတြင္ အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာ ေလယာဥ္ဆင္းသက္ႏုိင္သည့္ ေလယာဥ္ကြင္းအျဖစ္ သတ္မွတ္ထားေသာ ကြင္းမ်ား၌ ေလဆိပ္သိုေလွာင္႐ံုမ်ား တည္ေဆာက္ရန္ လိုအပ္ေနၿပီး ေလယာဥ္ကြင္းမ်ားအားလံုးကုိ အဆင့္ျမႇင့္တင္သင့္ၿပီျဖစ္ေၾကာင္း Popular News ဂ်ာနယ္တြင္ ေဖာ္ျပထားပါသည္။
Source : Khit Lu Nge
No comments:
Post a Comment
Thank you for your comment on my blog, Anythig you can suggesting and discuss to me.